Alapok

Az informatikai ügyviteli megoldások több céllal rendelkeznek: Költségcsökkentés, automatizálás, optimalizálás, átláthatóság, döntéstámogatás, folyamatosság támogatás. A legtöbb esetben ezek egymással összefüggő célok.
Felesleges szoftver segítségét hívni addig, amíg azok a folyamatok, amikben a szoftver általi támogatást keressük, számunkra is homályosak, nem átláthatóak. Mi mindig a folyamatok dokumentálásával kezdjük az ügyvitel támogatást, amennyiben ezek nem állnak rendelkezésre a szervezetnél.

Teljesítmény mérés

Az ügyviteli rendszer nem lesz azonnal tökéletes, és, a munkatársaink sem tökéletesek, de az informatika megoldást kínál arra, hogy dinamikusan mérjük a rendszerek, és az emberek hatékonyságát.
Számszerűsíthetően láthatjuk, hogy még milyen folyamatunk nem tökéletes, és, hogy ugyanazon tevékenységekkel foglalkozó munkatársaink közül ki csinálja jobban a feladatait és ki a gyengébb láncszem. Mindezt időben dinamikusan, a változásokat követve.

Optimalizálás

A folyamatos optimalizálás hívei vagyunk. Minél több folyamatosan mérhető megoldásunk van, annál hatékonyabb tud lenni az optimalizálás.
A tapasztalat szerint egy átlagos 10 fős cégnél is, a folyamatok optimalizálásával, a hatékonyság jelentősen növelhető, az emberi munkamennyiség pedig jelentősen csökkenthető.