Folyamatmenedzsment KKV-knak
Jellemző Problémakörök
- Átadhatatlan cégvezetés
- Nehézkes Onboarding folyamatok
- Ad-hoc folyamatok
- Már nem elérhető, aki a működést kialakította
- Túl magas adminisztrációs költség
- Lelassúltak a régen gyors folyamatok
- Szervezeti növekedés utáni hatékonyság problémák
- Versenyképesség romlás
- Ügyviteli szoftverek által behatárolt működés
Kinek érdekes
- Jellemzően 200 fő alatti szervezetek
Eredmény
- Láthatóvá váló folyamatok
- Mérhetővé váló folyamatok
- Jelentős cégérték növekedés
- Folyamatos hatékonyságnövekedés
Kapcsolódó technológia
- BPM, BPMN
- BPMNI.io
Közelebb hoztuk a KKV szektorhoz a nagyvállalati folyamat optimalizácis lehetőségeket. Részben szabad forráskódú szoftvereket/technológiákat felhasználó, létrehoztunk egy rendszert mely a vállalkozás működését vizualizálja, a szervezeti felépítésétől a a telephelyekig, rugalmasan, a cég működését leginkább reprezentálva. A rendszer legfontosabb elemei mégis a fontosabb folyamatok modelljei. Ezek a folyamatok pedig a nagyvállalati rendszerekhez hasonlóan “élővé” tehetőek. Az adott cég rendszereivel, szoftvereivel nagyon könnyen összeköthetőek, és a céges, így a cég naprakész működését is átláthatjuk.
A rendszer nagy segítséget nyújthat egy ügyviteli rendszer bevezetése előtt. A folyamatokat könnyen tesztelhetjük, például egy CRM bevezetés előtt, hiszen, amelyik folyamat szoftver nélkül nem működik, az szoftverrel se fog.
A PK használatával a cég működése átláthatóvá válik, a cég vezetőjének, és azoknak, akiket be szeretne avatni a működésébe. Egy-egy új kolléga betanítása a folyamatokon keresztül történhet. A dokumentált folyamatok pedig elengedhetetlenek a generációváltáskor, egy cég vezetésének átadásakor.
(Élő kép a rendszerből)